Moderatorzy: Majkel_B, Camcioo
wojtassslg napisał(a):Od siebie dorzucę:
1. wahacze - pół roku od wymiany znowu są wywalone ale tym razem jest luz na tylnich tulejach przednich wahaczy, a poprzednio na sworzniu.
2. Drążki łącznika stabilizatora do wymiany na równi z wahaczami.
3. Cieknie mi z prawego uszczelniacza skrzyni biegów - tam gdzie wychodzi krótsza półoś.
5. Problem w zimie z cięgnem klamki wewnętrznej drzwi, oraz mechanizmem zamka - tendencje do zamarzania.
7. Świerszcz
8. (NIE Fabryczna instalacja LPG) zakładana w ASO A-H Tychy, od przebiegu 0 km problemy z emulatorem wtrysków
i opóźniaczem, wiązką przewodów itp itd ;/
9. Skrzypiący pedał sprzęgła... ale chyba wystarczy posmarować.
10. Skrzypiący fotel kierowcy + niska trwałość materiałów na niego użytych - jakiś pręt mi się wbija w tyłek i prawe żebra.
11. Słabe spasowanie plastików i jakość materiałów.
12. Od początku kiepska praca synchronizatora biegu 3, dentysta rządzi.
13. 100% coś jeszcze było, ale więcej jej grzechów nie pamiętam.
Akcje na dzień dzisiejszy czyli 3,5 roku od zakupu i ponad 70 tys.
Agent napisał(a):Wszystko co wymieniliście zgadza się, ale jeszcze jest jedna mega irytująca rzecz, o której nikt nie wspomniał.
Tylna wycieraczka - włącza się automatycznie po zapięciu biegu wstecznego, gdy są włączone przednie wycieraczki. Co za idiota wpadł na tak idiotyczny pomysł, brak słów.
JDK napisał(a):to podobno od płynu do spryskiwaczy odpada u mnie dopiero zaczyna się to robić więc w najbliższym czasie czekać będzie mnie malowanie
bart_tychy napisał(a):zgadzam się z przedmówcą jak często przeciera się przednią szybę jadąc do tyłu?
JDK napisał(a):mnie bardziej denerwuje kolano które opiera się o nie wiem jak to opisać kokpit? przy gałce zmiany biegów :/ każdy kto jechał wie o co chodzi
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości