jarjar82 napisał(a):Nie ma dostępu do tematu z propozycjami i sugestiami ..wiec napisz eo tym tutaj.
Jestem od kilku dni i brakuje tu kilku istotnych działów ( no chyba że jeszcze się nie dokopałem )
TECHNICZNE :
Wersje silników
Wersje wyposażenia
Ktoś powie tak jak ostatnio żebym na strone ASO wszedł sobie ...no to znajdź mi tam wersje wyposażeniowe z 2003 roku

Skoro to forum Pandy, to powinna być ściągawka. Mechanika powinna być posegregowana na diesla i na benzynę ...jakoś tak łatwiej znaleźć co się szuka

choćby ankieta na kolor Misiaka
Z innymi spamerskimi tematami lub bardziej rekreacyjnymi się nie wychylam

każdy ma swoja wizje forum
zaraz będzie ....kurde ledwo przyszedł a już miesza

Kudre ledwo przyszedł a już miesza
viewtopic.php?f=11&t=493 wersje które znamy

opisanie ich to syzyfowa praca a w Polsce z tych wersji tylko kilka było w sprzedaży. Prosiłem FAP o pomoc w stworzeniu opisu wszystkich wersji ale jak to FAP odesłali do strony prasowej na której nic ciekawego niema

czyli defakto olali temat

Cieżko napisac cos o aucie którego specyfikacji nie można znajść w necie.
Dostępne silniki to król forum 1.1 w wersjach fresch/actual/activ i limitówkach powstałych na ich bazie

oraz 1.2 60HP dynamic/emotion. 1.3 MJ 70HP we wszystkich wersjach jak benzyna 1.1 i 1.2, oraz 1.4 tylko w wersji 100HP. Nowości z Euro5 to MJ 75 z dpf i 1.2 69KM od 2010 roku z tego co wiem w Polsce a w europie od 2009
Niema potrzeby dzielenia mechaniki na benzyne i diesla gdyż siniki diesla sa tak mało awaryjne ze nie opłaca sie robic działu z 5 tematami. Ci co go mają to pewnie teraz sie cieszą ale taka jest fajna prawda ze prócz sprzęgła nic sie z nimi nie dzieje
